مقالات

قیمت و مشخصات سنگ پله ساختمان مرمریت لاشتر مشکی

سنگ پله لاشتر دارای زمینه ای مشکی مات مایل به قهوه ای با رگه های سفید میباشد . رگه های سفید این محصول بسته به نوع کوپ سنگ میباشد و در سورت ها و کوپ هائی این رگه ها بسیار کم و در محصولات دیگر زیاد میباشد . همانطور که میدانید سنگ های طبیعی از تنوع طرح بسیار بالائی برخوردار هستند به طوری که در کوپ های مشابه هم رگه ها با هم متفاوت میباشند .

سنگ پله مرمریت مشکی لاشتر جزو پرطرفدارترین سنگ های پله در دنیا میباشد که یکی از دلایل آن طرح و کیفیت آن است . شباهت بسیار زیاد آن به سنگ معروف ایتالیایی Pietra Gray Marble یکی از ویژگی های بارز این محصول است .سنگ های پله و زیر پله ساختمانی دارای سایز های مختلفی میباشد اما سایز استاندارد آن 1.20*0.35 در نظر گرفته شده است که سایز متعارف سنگ پله در بازار نام گرفته است .

انواع سنگ پله لاشتر :

↵اسلب چرمی

↵لاشتر بوش همر

↵لاشتر بوش همر چرمی

↵تیشه ای

↵بادبر و گیوتین

↵کوبیک

استفاده از پله لاشتر برای کجا؟

  • سنگ پله راهرو داخل ساختمان
  • زیر پله
  • شمشیری راه پله
  • پله بیرونی ساختمان
  • سنگ پله باغ و ویلا و امکن لوکس
  • پله پاساژ های تجاری و اداری
  • منازل مسکونی
  • و…

سنگ های مرمریت دارای سطحی براق و صیقلی میباشند اما در معرض نور درخشندگی خود را از دست میدهند. سنگ های پله ممکن است در داخل ساختمان و راهرو ها و یا قسمت خارجی ساختمان استفاده شوند.این سنگ از قدیمی ترین سنگ های ایران میباشد که تقاضای زیادی در بازار داخلی و خارجی دارد.سنگ های پله دارای طول های متغیری هستند که از نود سانت شروع میشوند . این سنگ ها بعد از ابزار برای نصب آماده میشوند .این سنگ در دنیا با نام مرمریت مشکی مات شناخته میشود . صادرات این سنگ دارای رونق خوبی بوده و از دیرباز به کشور های مختلف دنیا صادرات میشده است. از این سنگ هم به عنوان پله و هم به عنوان سنگ زیر پله میتوان استفاده کرد . فروشگاه کارن با عرضه پله های لاشتر و پله های مرمریت به قیمت کارخانه یکی از پخش کننده های عمده این محصول میباشد .  فروشگاه آنلاین کارن دارای تضمین قیمت محصول پله  میباشد و با پرسنلی مجرب آماده مشاوره و اجرا سنگ های پله منازل شما میباشد . در زیر توضیح کوتاهی درباره این محصول خواهیم داد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *