مقالات

کاربرد مرمریت لاشتر

این سنگ از مقاومت بالایی برخوردار می باشد که برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان ها کاربرد دارد. یکی از بهترین گزینه ها برای علاقمندان به استفاده از رنگ خاکستری و طوسی در دکوراسیون منزل، این محصول است.

مقاومت این سنگ به اندازه ای زیاد است که از آن در نمای میدان نقش جهان اصفهان استفاده شده است. تا کنون پس از گذشت سال ها هیچگونه آسیبی به این سنگ وارد نیامده است.

میدان آزادی تهران نیز از دیگر مکان های مهمی است که از سنگ مرمریت لاشتر در نمای سنگ فرش آن استفاده شده است و این سنگ به خوبی مقاومت خود را در این دو مکان به نمایش گذاشته است.

زیرا این دو از مکان های بسیار پر رفت و آمد شهر به شمار می آیند و این سنگ گذرگاه ماشین ها, انسانها و حتی حیوانات زیادی بوده است اما هنوز هم استواری خود را حفظ کرده و پابرجا باقی مانده است.

  • سنگ مرمریت لاشتر سابید و هوند به دوصورت اسلب و تایل فراوری شده و جهت استفاده در سنگ فرش ، دیواره های داخلی و پله تولید می گردد.
  • سنگ مرمریت لاشتر بوش همر، بوش همر چرمی و تامبل و کاربرد آن برای سنگ فرش محوطه و نمای بیرونی می باشد.
  • سنگ مرمریت لاشتر بادبر و گیوتن در نمای داخلی و بیرونی ساختمان کاربرد فراوان دارد.
  • سنگ مرمریت لاشتر کوبیک برای سنگ فرش کردن خیابان ها و پیاده روها کاربرد دارد.

کاربرد سنگ لاشتر متنوع میباشد مثلا صیقلی و هوند آن در کف فضاهای عمومی مثل لابی، کافی شاپ، سینما و یا در کف سرویس های بهداشتی و یا حتی سالن آپارتمان ها از این سنگ زیبا و منحصر به فرد استفاده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *